Livrarea pentru comenzile mai mari de 800 RON beneficiaza de transport gratuit.
Exceptie de la trasportul gratuit:
Coletele cu o greutate mai mare de 10 kg, sau destinatiile a caror km externi exista. In aceste cazuri costul transportului va fi suportat de catre client.
Daca clientul cere livrarea partiala a comenzi, gratuitatea transportului va fi asigurata pentru un singur transport.
Vanzatorul va depune toate eforturile pentru respectarea termenelor de livrare estimate, insa nu va fi raspunzator pentru nicio intarziere sau nelivrare a produselor la aceste termene.
In situatia in care, din cauza informatiilor eronate sau incomplete puse la dispozitie de client, livrarea este intarziata sau nu se poate efectua, clientul va suporta costurile si cheltuielile suplimentare efectuate de vanzator in legatura cu livrarea intarziata sau esuata.
Aceleasi costuri se vor suporta de catre client si in cazul in care refuza primirea bunurilor din motive neintemeiate.
Daca situatia o impune, vanzatorul poate efectua si livrari partiale, in urma corespondentei cu clientul, daca acesta accepta.
Daca o anumita comanda nu se poate onora, clientul va fi informat, iar in cazul in care s-a efectuat si plata, banii vor fi restituiti.
In general, termenul de livrare este de 48 de ore de la confirmarea comenzii de catre vanzator, daca produsul se afla pe stoc, sau la termenul specificat in e-mailul de confirmare a comenzii in cazul produselor ce trebuie aprovizionate de la parteneri (furnizori).